Saturday, March 7, 2009

Kënga e nënës (Anita Take)

Nënë, emër i dashur për mua,
Me je e shtrenjtë, të dua,
Sa jetë e tërë për ty unë thurr melodi...




E lehtë është jeta kur di që kam nënë,
Në çdo çast të vështirë e ndjej pranë,
Në brengë e halle ajo më ka qënë,
Rreze që dritë shpërndan.



Një nënë, vetëm një nënë ka në botë,
Ëmbël tingëllon zëri i saj,
Kur "bir" fëmijës ajo do ti thotë,
Qesh e ndriçon zemër e saj.

Nënë, emër i dashur për mua,
Me je e shtrenjtë, të dua,
Sa jetë e tërë për ty unë thurr melodi...

Kur zemra rreh në gëzime e dëshpërime,
Tek ti mendimi më shkon,
Pranë teje ndjehem më e dashur, më trime,
Më e lumtur se botë e tërë.

4 comments:

Alessia said...

e dua shum nenen time mami i lova you....forever....<3..

rina shabani said...

vdes per kete keng te lumt goja anita take se vetem nje nen ka ne bot embel tingellon zeri saj kur bir femijes ajo do ti thot qesh e ndriqon zemren e saj nene emer i dashur per muua me je e shtrejt te dua sa jete te tere une per ty thure melodiii ____te dua pa mas mami

rina said...

faleminderit qe e keni vendosur ketu se shum here e kam kerkuar ne shum faqe te internetit asnjeher nuk e kam gjetur

rina said...

e leht eshete jeta kur di qe kam nen qdo qast te veshtir e ndjej pran ne brenge halle ajo me ka qen rreze qe driten shperndajn


nje nene vetem nje nene ka ne bote embel tingellon zeri saj kur bir femijes ajo do ti thot qosh e ndriqon zemren e saj


refreni nene emer i dashur per mua me je e shtrejt te dua sa jete te tere une thur melodi