Monday, December 22, 2008

Vjerrsha e Abetares, kujtime...


Abetare fort të dua,
Me ato shkronjat e tua,
Dora ime u mësua,
Mendja ime u ndriçua,
Kam mësuar të lexoj,
Shkruaj bukur, recitoj...





Kur ishim ne të vegjël, rreth kësaj kohe të vitit festonim "Festën e Abetares". Të gjithë fëmijët pregatisnin një program me vjerrsha e këngë për prindërit. Të gjithë së bashku përcillnim Abetaren e dashur që na kishte mësuar shkronjat. Në fund, shfaqja mbyllej me ardhjen e mikut të ri "Leximit" dhe gjithë librave të tjerë...



Image from: here


4 comments:

Anonymous said...

Vjershja origjinale ka qene viti1978:

Abetare fort te dua
me ato shkronjat e tua
dora ime u mesua
mendja ime u ndricua
se tani di te lexoj
dhe Partine ta nderoj
me mesimet qe mesoj

Abetaren e mbruam
shume gjera te bukura ne mesuam

Arta said...

Kujtime te bukura, apo jo, anonim?

Vjerrshes i mbaja mend vetem vargjet e para...

Une kam qene "Abetarja" ne festen e abetares. Mamaja ime ruan nje fotografi bardh e zi, ku une me kapelen e abetares ne koke po jua bej me dore gjithe femijeve :) dhe "Leximi" ka ardhur perpara.

Anonymous said...

shum e mir qenka vjerrsha hallall te koft

Anonymous said...

abetare shum te dua shum gjera mesova nga ti te dua shum