Wednesday, February 10, 2010

LOT ME TY O DJALË



Kori:
"Eja o shoku ynë,
të kemi pritur..
Ti ç`ke që rri mënjanë
kaq i mërzitur?"



Këngëtari:
Ësht` një vajzë
që e dua shumë;

Kori:
"E ku ka më bukur."

Por largohet
sa afrohem unë;
Kori:
"S`qenka vajz` por flutur."

Sot prapë nga dora ime
s`e mori zambakun;
Kori:
"Lot me ty or djalo,
se ta di merakun."

Ajo ma prishi gjumin,
zgjoi ëndrrat e mia;
Kori:
"Mos ju ndaj or djalo,
s`të lodh kjo dashuria."

Se trëndafili, jo nuk i çel
të gjitha lulet menjëherë.
Ashtu dhe pema e dashurisë...
Të lulëzojë do një pranverë!

(refreni)
Ndaj, erdha përsëri,
ty të kërkova.
Kur dole në ballkon,
sa s`fluturova.
Me mua në një stol
erdhe u ule.
Unë të këndoja këngë,
ti mblidhje lule.

E çele buzën
si trëndafil.
Me synë e kaltër
shkrepe një yll..
-Mirë, -më thanë shokët,
ti qenke flutur,
ma bën rininë
edhe më të bukur.
---------------

Se trëndafili, jo nuk i çel
të gjitha lulet menjëherë.
Ashtu dhe pema e dashurisë...
Të lulëzojë do një pranverë!
Të lulëzojë do një pranverë!
Të lulëzojë do një pranverë!

No comments: