Wednesday, December 30, 2009

Dy shqiponja



Ne jemi dy shqiponja,
Runti-runti-runti-runta, (përsëritet pas çdo vargu)
Ç'farë doni ju shqiponja?



Përmbledhje e fjalëve të lojës
Ne jemi dy shqiponja,
Runti-runti-runti-runta, (përsëritet pas çdo vargu)
Ç'farë doni ju shqiponja?
Ne duam më të mirën,
Më të bukurën,
Më punëtoren,
Cila është me e bukura? (më e mira? / më punëtorja?)
Më e bukura është Anila (emrat e fëmijëve që luajnë me rradhë...)
Me çfarë do ta merrni?
Me çfarë do ta vishni?
Ku do të shkoni?

Si ta luajmë?
1. Pregatitja për lojë:
Për këtë lojë duhet një grup fëmijësh, mendoj se duhen të pakten gjashtë veta, zakonisht vajza. Ato ndahen në dy grupe: një grup me dy veta (grupi I) dhe grupi tjetër, gjithë vajzat që mbeten, katër ose më shumë (grupi II). Të dy grupet vendosen përballe njëri tjetrit dhe kapen për dore. Lojën e fillon grupi I:

2.
"Ne jemi dy shqiponja,"
Kur këndohet ky varg, grupi I kërcen drejt grupit II. Ato kërcejnë me një ritm, dhe kur vijnë pranë grupit I, fillojnë të kërcejne mbrapsht, duke u larguar dhe duke thënë vargun e dytë:
"Runti-runti-runti-runta,"

Të dy grupet gjithmonë janë përballë njëri-tjetrit. Edhe afrimi, edhe largimi bëhet duke kërcyer, dhe duke kënduar vargjet e këngës, njëherë duke ecur përpara, dhe pastaj duke ecur prapa.

3. Tani e ka rradhën grupi II. Duke ndjekur të njëjtën mënyrë si edhe grupi I, ato thonë vargun tjetër:
Ç'farë doni ju shqiponja?
Pasi i afrohen grupit I, ato fillojnë të largohen, duke mbajtur ritmin, duke hedhur të gjitha të njëjtin hap, dhe duke thënë "Runti-runti-runti-runta,"

4. Tani loja është përsëritëse.
Grupi I : Ne duam më të mirën/ më të bukurën/ më punëtoren,
Grupi II: Cila është më e mira/më e bukura/ më punëtorja ?
Grupi I : Më e mira është Anila (zgjedhin njërën nga vajzat e grupit II)
Grupi II bën pyetjet e tjera dhe Grupi I përgjigjet se Anilën do ta veshi bukur, do ta mbajë mirë, do ta marri me karrocë prej ari, e të tjera fjalë bindëse, derisa Grupi II bindet dhe e jep Anilën.

5. Tani Grupi I ka tre veta. Të treja fillojnë përsëri kërkesat ndaj grupit II, derisa me rradhë i marin disa anëtare dhe Grupi II mbetet me dy veta.

6. Dhe pastaj Grupi II fillon lojën nga e para...

Unë kështu e mbaj mend :)

2 comments:

Mira said...

Shkëlqyeshëm! Kjo është punë e përkryer. Të faleminderit shumë.

Mira

Ana said...

shum e bukur vetet na kujton femijerine..